duminică, 13 martie 2016

Parfumul tău...



Mirosul fricii pentru mine e parfumul tău...
Pentru că mi-e frică să nu te pierd. 
Ai venit pe neașteptate și chiar nu vreau să pleci la fel! Nu vreau să pleci deloc! 
Fiecare zi e mai bună prin simplul fapt că vorbesc cu tine. Cu tine râd, dar aș putea oricând să și plâng. Și dacă ai face tu asta, te-aș lăsa să verși câte râuri de lacrimi ai vrea în brațele mele, dacă aș ști că te vei simți mai bine după. Aș putea să te ascult ore și nu m-aș plictisi  niciodată să vorbesc cu tine. Ești genul de om cu care pot să râd până îmi crapă fluturii din stomac, dar aș putea totodată să-ți spun lucruri pe care nu le-aș spune altcuiva. Nu, nu știu de ce. Pur și simplu am încredere în tine. Cu tine rezonez. Cu tine sunt eu însămi. Înconjurată de zeci de oameni  mă simt singură. Doar cu tine și singurătatea se evaporă. Pentru că ești mai mult decât destul.
Tu chiar ai un parfum special, de om frumos. Și dacă regret ceva în ceea ce te privește, e faptul că nu te-am întâlnit mai devreme.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu