joi, 6 august 2015

that fucking delicious smile is still haunting me




Uneori e doar zâmbetul. Nu mai contează nimic altceva. Îți văd zâmbetul ăla năstrușnic și al naibii de delicios, de obicei în colțul drept al gurii și uit orice altceva. Nu-mi mai pasă că sunt mai înaltă decât tine când port tocuri sau că îți place vodka în cantități mari uneori sau că poți să te îmbeți și a doua zi să nu îți amintești ce ai făcut noaptea precedentă sau că fumezi și mie nu-mi place mirosul tutunului. Nu mai contează nici că te-am surprins de câteva ori măsurându-mă din cap până în picioare în doar 2 secunde sau că așa le măsori pe multe altele. Nu mai contează nici măcar că nu ești al meu. Pentru că zâmbetul tău e slăbiciunea mea, am spus-o. Când îți privesc zâmbetul ăla nu mai văd nimic altceva și știu că te-aș putea iubi iar și iar și nu m-aș sătura de tine niciodată...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu