duminică, 25 ianuarie 2015

zâmbetul tău

Zâmbetul tău e tot ce vreau să îmblânzesc!
Zâmbetul tău e tot ce vreau să posed, să iubesc.
Pentru că zâmbetul tău e sălbatic și canin.
Pentru că dinții tăi ascuțiți ar arăta perfect pe lobul urechii mele.
Pentru că atunci când zâmbești tu, pământul crapă în două de invidie, iar stelele sunt fade în comparație cu dinții tăi. Iar atunci când tu zâmbești, ochii mei plâng de dorința nebună de a ne îmblânzi unul pe altul, Iar irișii mei nesătui te sorb avizi, doar pe tine!
Ești tot ce vreau să îmblânzesc. Ești singurul în mâinile căruia mi-aș lăsa sufletul să cadă și să se odihnească. Și totuși nu l-ai prinde...fiindcă nu ești al meu...Întrebarea e dacă vei fi vreodată...


Pentru A.
Sper să citești asta cândva. Mai repede.

10 comentarii:

  1. Îi pui în palme sufletul tău blând
    când palmele îi sunt nepregătite,
    când încă n-a aflat că mângâind
    i s-ar întoarce mângâierile-nzecite.

    Ai vrea să-i îmblânzeşti nehotărârea
    când poate că nici n-a văzut că-i eşti,
    tu îl visezi şi-ai vrea să-şi schimbe firea
    ca-n visul tău, cea mai frumoasă din poveşti.

    Nu-i da de-a gata inima-ţi prea bună,
    nu-i arăta iubirea ca pe-un far...
    Ca să îl îmblânzeşti, să-i fii tu lună,
    el să te prindă în plasa de pescar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât adevăr!
      Nu credeam că doare să fii îndrăgostit. Dar presupun că e așa doar când celălalt nu simte la fel. Voi încerca să fac curat în minte și în inimă, să mai dau afară bucăți din el ca să am loc să-mi întind și eu aripile.


      Mulțumesc pentru cuvintele atât de frumoase, de bune și de frumos așezate!

      Ștergere
    2. Been there, done that! :)
      Nu s-a terminat cum aş fi vrut, dar nici nu s-a sfârşit lumea. După un timp s-a sfârşit, totuşi, durerea. :)
      Sau cum am citit într-o carte, cândva, demult, (eram încă tânără şi am rămas uimită): "Nu s-a pustiit lumea de bărbaţi." :))

      Ștergere
    3. Nu s-a pustiit lumea de bărbaţi, dar nici de durere...

      Ștergere
  2. O picătură din tine-ai ascuns într-un zâmbet,
    de-i prea mult sau puţin, el n-ar şti niciodată.
    De-ai fi piatră în stancă, melodie în cântec,
    tot departe i-ai fi, de iubirea-i e luată.
    Ce urmează-i doar viaţă, şi finalul te-aşteaptă
    să-l rescrii fericit într-o altă poveste,
    să aduni stropi din tine, să mai urci înc-o treaptă,
    să priveşti înspre soare, când de lună îţi este.
    ... :)
    http://youtu.be/uaQkaEqQFIM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ascuns picături din mine în zâmbetul lui și el nu știe...Dar le iau eu înapoi cumva! Mulțumesc pentru încurajare, cuvintele frumoase și muzica bună! :)

      Ștergere
  3. Zâmbeşte! Chiar de nu te crezi în stare s-o faci, încearcă măcar şi vei reuşi. Ascultă sfaturile bune, pe care ţi le-au dat aici, persoane care ştiu ce spun...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigură că știu ce spun cei ce m-au sfătuit și le mulțumesc! Întotdeauna voi încerca să fac ce e bine, să zâmbesc și să merg înainte orice ar fi...
      Dragostea vine și trece. Caracterul unui om e pentru totdeauna.

      Ștergere