vineri, 23 ianuarie 2015

în ochii tăi e o mare frumoasă, verzuie



M-am uitat în ochii tăi. Cât de frumoși, de deschiși, de blânzi. Ca o mare verzuie, liniștită, calmă, netulburată de niciun vapor, de niciun pescar. Marea îți inundă ochii, o mare verzuie, spumegând liniște, armonie, iubire. Multă iubire. Iar eu vreau să fiu sirena ce înoată în marea ochilor tăi. Lasă-mă să fiu. Lasă-mă să te iubesc.
Știu, ochii mei par plini cu cărbune, dar crede-mă că acest cărbune poate aprinde focul unei iubiri desăvârșite, puternice, de nezdruncinat, de netulburat, nici de timp, nici de oameni, nici de forțe supraomenești, Ochii ăștia plini de cărbune ar putea să iubească marea din ochii tăi o eternitate, două sau mai multe. M-aș pierde în marea asta iar și iar, la infinit. M-aș îneca în iubirea ta dacă m-ai lăsa. Dacă mi-ai da din dragostea ta, ți-aș da înzecit, chip de om cu suflet marin! Doar iubește-mă și-ți promit să te iubesc mai tare!
Da, sunt un copil. Dar copiii iubesc cel mai frumos, cel mai mult, mai din adâncuri și mai sincer.
Și intuiesc că în adâncul apelor verzui ale inimii tale oglindită-n ochii-ți frumoși, tu poți iubi la fel. La fel de mult, de sincer. Pentru că știi, eu cred că toți oamenii pot iubi.
Eu ți-aș fi sirenă cu ochi de cărbune, tu mi-ai fi pescar cu chip serafimic și ochi marini. Atât. Ar fi destul. Tu ai putea pescui luna de pe cer, iar eu aș scufunda-o în dragostea din ochii tăi și aș împodobi-o cu stele de mare.







sursa foto salome
alte scrieri frumoase găsiți aici

4 comentarii:

  1. In marea verzuie te poti scufunda
    Copil ce iubeste, cu parul din alge
    Sa-ti cante iubirea, de ar fi a ta
    Pe tarmuri corabii de dor, s-ar intoarce.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mă pot scufunda în marea verzuie, dar dacă nu voi risca, nu voi ști niciodată de pot naviga....

      Ștergere
  2. Cred că până să pescuiască luna de pe cer, ţi-a prins inima în plasă. S-o păzescă, s-o păstreze şi să aibă grijă de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam așa s-a întâmplat. Aș vrea să aibă grijă de ea, dar el nu cred că știe ce are în plasă...

      Ștergere