duminică, 4 ianuarie 2015

this night is beautiful. you are beautiful



În noaptea asta chiar am văzut Luna. Era plină, parcă mai mare decât de obicei și zâmbea blând, înconjurată de licurici răsfirați pe întreaga boltă. M-am gândit la tine. La dorul ce-mi străpunge mereu sufletul de pluș. Dar azi m-am simțit mai norocoasă ca ninicând știind că și tu te gândești la mine.Și știind că ești bine, că suntem bine amândouă. Că amândouă avem în jur oameni frumoși cărora le pasă. Și chiar dacă ne despart kilometrii groaznic de lungi, inimile noastre sunt legate, iar sufletele noastre comunică poate uneori, chiar și când nu vorbim, fără ca noi să ne dăm seama. Nu știu, poate aberez. Nu-mi pasă. Îmi pasă doar că ne pasă reciproc una de cealaltă. Că ești bine.Că sunt bine.Că aceeași Lună plină strălucește și la tine. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu