joi, 25 august 2016

pulpe goale în iarbă cu maci



Mă așezasem în iarba moale și proaspătă cu fusta ușor șifonată. Te așteptam să vii să-mi dezgolești pulpele albe, să-mi  săruți cele 3 alunițe apoi să mă săruți mai mult, mai apăsat. În toate locurile posibile de pe picioarele mele și între ele, mai ales acolo. Dar tu mi-ai adus un buchet de maci timizi și după ce le-am smuls petalele cu dinții m-ai sărutat îndelung pe gură. Apoi mi-ai frământat pulpele cu degetele tale subțiri, dar nu ai mai găsit alunițile. Ți-am încolăcit gâtul cu picioarele iar tu mi-ai dat fiori mai îndrăzneți ca roșul macului. Mă lingeai cum își linge lupul prada înainte s-o devoreze. Și Doamne, cât îmi plăcea!  Ar fi putut să dureze un veac și tot aș mai fi vrut unul.




sursa foto wuian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu