duminică, 7 decembrie 2014

Alb


A nins cam mult în ultimul timp...
În văzduh dans de idei,
dans de gheață,
dansul copiilor născuți din norii pufoși.

E alb în suflet de-atâta zăpadă!
E alb de prea mult dor...
E alb pentru că singură nu găsesc culori,
pentru că zâmbetul tău colora totul,
pentru că mă simt ca într-un mare vid,
pentru că-mi simt sufletul părăsit.

E alb la mine-n suflet și e gheață.
Dar merg înainte, prin iarnă, prin viață.
E alb la mine-n suflet și e frig.
În tăcere mă frământ și strig.

Pentru că am văzut culorile
și le pot vedea din nou...
pentru că știu ce-i căldura
și vreau să o simt din nou.
Gheața din suflet o voi topi
și în "lumea Cătălinei" voi poposi
un timp...

căci casa mea e luna



alte scrieri "albe" aici

2 comentarii:

  1. "Ninge din Shakespeare, cu vremelnicie, cu amagiri, cu desprimavarare."

    Claudia, sper ca esti bine. Te imbratisez ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt bine, cu sufletul puțin confuz și înghețat, dar bine. Și eu te îmbrățișez cu drag, Adina! Și îți mulțumesc pentru vizită! :* >:D<

    RăspundețiȘtergere