vineri, 2 octombrie 2015

octombrie și păpușile păpușarului




Îmi beau ciocolata caldă cu ochii capturați de grămezile de frunze tomnatice, călcate de câte-o lăbuță de patruped sau de vreun picior uman. Aparent e un octombrie banal, dar eu îl simt atât de diferit. Îl simt ca pe-un octombrie cu miros de arțar, deși nu știu ce miros are arțarul. Îl simt ca pe-un octombrie scufundat bine în necunoscut, așteptându-mă pe mine să înot până la el și să găsesc o stea de mare, sau poate un medalion pierdut de vreo sirenă mai dezordonată. Sau cine știe...poate chiar pila ei de unghii, sau poate o figurină chinezească sau o matrioșcă sau...nu știu. Sunt din nou prea multe întrebări fără răspuns dincolo de ochii mei cu miez de cărbune. Și poate că undeva e un păpușar, iar eu sunt o simplă jucărie în mâinile lui. Sau poate că sunt păpușarul propriilor mele gânduri. Dacă nu sunt, atunci trebuie să devin. E timpul să dresăm câteva gânduri, câteva stări, câteva sentimente. E timpul pentru un octombrie mai frumos.       



sursa foto - salome
mai multe scrieri cu duzina de cuvinte- aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu