sâmbătă, 23 mai 2015

dor de august si de...



Mi-e o pofta nebuna de august! De maci infloriti, de soare bland si cald, mangaindu-mi parul, de flori, de albine. Mi-e dor de apusul ala rosiatic, superb, care scalda tot cerul in trandafiri. Mi-e dor de libertate! De timp liber, de scris, de tine, dar mai ales de mine. Vreau doar sa vedem filme impreuna si sa mancan cipsuri si sa gatim si tu sa faci pe sefa, iar eu sa nu ma supar, pentru ca fir-ar sa fie! Mi-e drag rau de tine, dar mai ales dor! Si totusi, lasa! Mai stai pe acolo, ca vine el si august. Si vin zile mai calde, vin zile mai bune, cu soare, cu timp liber, cu scris, cu tine, cu mine, cu noi. 
Uneori simt ca am cam obosit, recunosc. Sau poate imi e prea pofta de august! Nu conteaza. Va veni in curand. Mai am putin de luptat, putin de munca. Acum e momentul sa ma exploatez maxim, sa dau totul! 
O voi face!
Daca e ceva ce am invatat anul asta, am invatat ca sunt puternica!
Si alte cateva lectii...
Precum faptul ca oamenii vin si pleaca, dar cine vrea sa ramana, ramane!
Ca poti sa iubesti fara sa fii iubit (dar vine un moment cand accepti ca nu poti sa schimbi lucrurile si incerci sa uiti ce simti, sa nu-ti mai pese)
Ca ambitia si increderea in fortele proprii chiar fac o diferenta.
Ca m-am schimbat mult.
Ca sunt mai buna, mai puternica si ca inca nu ma opresc aici!

Draga august, nu am timp sa te astept. Sunt prea ocupata.
Vino singur. Asa cum stii tu. Lasa-ma mai intai sa fac tot ce trebuie sa fac. Apoi vino. 
Si te voi primi in suflet cu tot ce aduci.

(Si iata ca am invatat sa scriu si fara diacritice. Cauza: dor de scris combinat cu nevoie de somn.
Se scuza de data asta.)  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu