luni, 6 aprilie 2015

Noapte de aprilie




E noapte de aprilie, iar la mine-n suflet găsești tot ce vrei.
Găsești zâmbetele de ieri, de azi și de mâine,
lacrimile de alaltăieri,
sentimente
amintiri
visuri
închipuiri
clipe
viață.
Da, găsești multă viață la mine-n suflet. Și mai găsești un zbucium, o căutare. Pentru că merg pe un drum, pe drumul meu, dar încă nu știu exact unde duce. Voi vedea când voi ajunge acolo. Și voi ajunge, pentru că merg pe drumul meu cu picioarele goale (să simt mai bine fiecare pas pe care-l fac), cu încrederea de mână (pentru că am descoperit că e cea mai bună prietenă) și cu o lună imaginară deasupra (fiindcă uneori simt nevoia unei mici escapade în imaginar)


E noapte de aprilie și fac inventarul sentimentelor mele. Sunt multe. Sunt scântei mici, scântei mari și focuri. Dintre acestea, iubirea pentru tine e un foc pe care vreau să-l sting și nu pot. Și nu înțeleg de ce nu găsesc apa care să stingă focul ăsta, când tu nu mi-ai dat niciun motiv să-l țin aprins, când sentimentele tale pentru mine nu bat mai tare decât acele unui ceasornic stricat. Dar ce zic eu? Aș putea să dau foc ploii pentru tine și tot nu ți-ar păsa. Dar nu mă mai ostenesc, încerc să nu o mai fac. Știu că și tu poți iubi și cred că deja o faci. Doar că eu te-am ales pe tine și tu ai ales pe altcineva. Nu. "Ales" nu este termenul potrivit. Nu alegem noi pe cine, când și pentru cât timp iubim...



E noapte de aprilie, iar la mine-n suflet găsești tot ce vrei.
Dar tu nu cauți nimic la mine în suflet, iar eu nu te pot face să vrei să cauți.
Am înțeles. E în regulă. Voi fi destul pentru altcineva, altcândva...
Acum am nevoie doar de mine. Iar mie îmi sunt destul. 


mai multe scrieri in tabelul de aici

9 comentarii:

  1. "If you love something let it go free. If it doesn't come back you never had it. If it comes back love it for ever." (Douglas Horton)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Right. But I can't let him free because he's not mine. I have two options: keep hoping or moving on.

      Ștergere
    2. Cineva m-a invatat ca nu e bine sa-mi irosesc energia cu lucrurile pe care nu le pot schimba. A fost un sfat bun...
      Si mi-a scutit multe dureri.

      Ștergere
    3. Sunt sigură că așa a fost. Voi încerca să urmez și eu acest sfat, știu că așa ar fi cel mai bine pentru mine...doar că uneori e greu să-mi amintesc asta

      Ștergere
  2. Să înțeleg din acest zâmbet că ce am scris a plăcut? Eu oricum zâmbesc de fiecare dată când treceți pe aici, când văd că îmi urmăriți zbuciumul sentimental, ca să-i spun așa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E zâmbetul care mi-a apărut pe buze în timp ce citeam, din ce în ce mai bine conturat, ca să se definească la ultimul paragraf cât se poate de clar.
    E de prisos să spun că îmi place stilul tău, că scrii cu emoţie şi că emoţia trece în cuvinte. Şi ar fi de ajuns ca să zâmbesc citind. De data aceasta am surâs şi pentru sau mai ales datorită optimismului senin cu care ai încheiat noaptea de aprilie. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc mult, nu pot decât să mă bucur citind aceste cuvinte frumoase! Cred că emoția reiese din faptul că pun părți din mine în ceea ce scriu. Așa m-am obișnuit și nu cred că aș putea să scriu altfel.

    RăspundețiȘtergere
  5. E noaptea de april întunecată,
    sub amintiri m-ascund de mine
    și-mi plouă lacrima desperecheată
    și mi-e de noi, și mi-e de tine...
    Și tot aștept o brumă albă
    cu zâmbete de rouă blândă,
    să-mi ningă dimineața întrupată
    într-o promisiune sfântă...
    :)
    Să ai o primăvară luminată numai de întâmplări frumoase, Claudia! Hristos a înviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a înviat!
      Mulțumesc mult! :) O primăvară plină de zâmbete, momente frumoase și lumină în suflet vă doresc!

      Ștergere